بازگشت
دبستان راهیان نور، فعالیت خود را از سال 1371 با تشکیل پنج کلاس با چشم انداز «ایجاد بستری برای ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی» در محدوده یافت آباد با هدف ارایه مدلی از فعالیت مدرسه ای مبتنی بر «تکریم دانش آموزان، شناسایی استعداد، توانایی و قابلیت آن ها و پرورش آن در مسیر شکل گیری یادگیری عمیق و ماندگار» آغاز نمود. دبستان راهیان نور در مسیر دستیابی به انتظارات و خواسته های خود در طول این سال ها با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های بسیار توانسته است با حفظ ساختار مأموریت، ارزش ها و اهداف خود، روندی استراتژیک را طی نماید به گونه ای که وقتی با افزایش درخواست برای ثبت نام مواجه شد، توانست با استفاده از فرصت شرکت در مزایده مدارس دولتی که به مدارس غیر دولتی اجاره داده می شد، در سال تحصیلی 1403-1402 دومین شعبه خود را تأسیس و مشغول فعالیت شود. آنچه در دبستان راهیان نور از بدو تأسیس به عنوان مأموریت اصلی دارای جایگاه اصلی بوده است، شکل گیری ارتباطی عمیق بین والدین، دانش آموزان و مدرسه در قالب مثلث با محوریت یادگیری می باشد که تحقق آن از طریق مشارکت همه ی ارکان مدرسه محقق خواهد شد.