بازگشت

همکار گرامی

در صورتی که تمایل دارید با ما در دبستان راهیان نور همکاری نمایید، فرم همکاری را پرکرده و توجه فرمایید که پرسش ها  را با جزییات خواسته شده تکمیل نمایید.

پیشنهاد می شود قبل از تکمیل پرسشنامه با رویکرد مدرسه آشنا شوید.

∴ اصلی ترین مأموریت «رشد دانش آموزان در مشاهده، پردازش، ارایه و کاربست آموخته ها» است.

∴ یادگیری از طریق تجربه کردن صورت می گیرد و این تجربه کردن همزمان رشد را نیز به دنبال خواهد داشت.

∴ شیوه ی مواجه با دانش آموزان در این رویکرد سقراطی است. یعنی همواره با طرح سؤال به فرد کمک می کنیم تا با ساخت پاسخ هایی که از نظرش مناسب است به یک رهیافت مطلوب از نظر خودش برسد.

∴ فعالیت ها در این رویکرد فرایند محور می باشد یعنی هر فعالیت مقدمه ی فعالیت بعدی و استمرار فعالیت قبلی می باشد. تخته سیاه حیاط، داستان نویسی، … 

∴ در هر فعالیت فرصت ها و تهدیدها شناسایی شود و نحوه ی تقویت فرصت مشخص و برای تبدیل تهدید به فرصت راهکار تدوین شود.

∴ هر فعالیتی که در مدرسه صورت می گیرد نسبت به شناسایی استعداد، توانایی و قابلیت دانش آموزان دارای راهکار است.

∴ رویکرد مدرسه واقع گراست یعنی آنچه اتفاق می افتد در بستر درک و دانش و تجربه ی دانش آموزان و مدل تربیتی که در آن رشد کرده اند شکل گرفته است.

∴ رویکرد مدرسه «رابطه محور» است و همواره برقراری، حفظ و تقویت رابطه، اصلی ترین محور در هر فعالیت و رخ داد درون مدرسه است.

∴ مدرسه دارای ساختاری همگرا و هم افزاست و رابطه ها در جهت بهبود و پیشرفت شکل می گیرد.

∴ رویکرد مدرسه مبتنی برشناسایی مسأله و سپس اقدام برای حل مسأله است. در نتیجه هر فعالیت درون خود مبتنی بر حل یک مسأله در نظر گرفته می شود.

∴ رویکرد مدرسه مبتنی بر تکریم انسان ها و تقویت کرامت افراد است.

∴ رویکرد مدرسه مبتنی بر خودارزیابی در جهت رسیدن به احساس خوب است.

نوع همکاری: حرفه ای

افراد متقاضی همکاری پس از طی مراحل ارزیابی برای همکاری دعوت شده و در کارگاه های دبستان شرکت می نمایند.
همکاری حرفه ای به عنوان مربی و معلم به صورت تمام وقت است.
همکاری حرفه‌ای در صورت نیمه وقت در سایر سمت ها بررسی خواهد شد.

شرایط عمومی:

∴ دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر

∴ داشتن حداقل دو سال تجربه کاری مرتبط

∴ مسلط به استفاده از کامپیوتر و ابزار دیجیتال

∴ برخورداری از مهارت های بین فردی

∴ داشتن روحیه کار گروهی

∴ مشتاق به یادگیری مستمر

∴ داشتن ویژگی های مسئولیت پذیری، دقت، انعطاف پذیری، خلاقیت، صبور و انتقاد پذیر